Скарга на бездіяльність комісії ДФС з розгляду скарг

Скарга на рішення комісії ДФС з розгляду скарг

Скарга на рішення комісії ДФС з розгляду скарг

Як подати скаргу на бездіяльність комісії ДФС з розгляду скарг?

Комісія ДФС з розгляду скарг не розглянула та не надіслала Вам рішення по Вашій скарзі на рішення комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації у встановлений 10 — денний строк?

Як ми писали в статті Порядок оскарження зупинення реєстрації (блокування) податкових накладних платників податку на додану вартість за результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг зобов’язана прийняти рішення щодо скарги, яке реєструється службою діловодства ДФС та надсилається платнику податку з урахуванням вимог, визначених пунктом 56.23 статті 56 Кодексу.

Згідно п.п. 56.23.3 Податкового кодексу України скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних розглядається протягом 10 календарних днів з дня отримання такої скарги центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Термін розгляду скарги не може бути продовженим.

За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень:

  • задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС;
  • залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.

Рішення комісії з питань розгляду скарг надсилається на адресу, зазначену платником податку у скарзі, а у разі її відсутності — на податкову адресу платника податку у строк, визначений пунктом 56.23 статті 56 Кодексу, тобто у 10-денний строк.

Якщо вмотивоване рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного пунктом 56.23 статті 56 Кодексу, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку.

Важливо, що п.п.56.23.4 ПКУ прямо встановлено, якщо вмотивоване рішення за скаргою платника податків на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних не надсилається платнику податків протягом 10-денного строку, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначеного строку.

Якщо після отримання скарги ДФС пройшло більше 10 днів (плюс приблизно 5 днів на поштове пересилання), а Ви не отримали Рішення комісії ДФС з розгляду скарг, відповідно до п. 56.23 статті 56 Кодексу, такі скарги вважаються повністю задоволеними на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку, тобто відповідно з 22 серпня 2017 р. та 26 серпня 2017 р.

Відповідно до п. 18. Порядку розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено Кабміном Постановою від 4 липня 2017 р. № 485 задоволення скарги є підставою для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних/розрахунків коригування, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог пункту 2001.3 статті 2001 Податкового Кодексу.

Проте, податкові накладні не реєструються ДФС в разі пропуску 10-денного строку.

Пропонужмо Вам зразок скарги на бездіяльність комісії ДФС з розгляду скарг:

СКАЧАТИ скаргу на бездіяльність комісії ДФС з розгляду скарг

До скарги можна надати скриншоти Електронного кабінету платника податків на підтвердження відсутності рішення на конкретну дату: сторінки: вхідні документи, стан розрахунків з бюджетом, сторінка СЕО ПДВ — реєстр операцій, тип операцій «реєстрація ПН за рішенням комісії», сторінка СЕО ПДВ — реєстр операцій, тип операцій «реєстрація ПН виданої», сторінка СЕО ПДВ — реєстр операцій, тип операцій «очікується реєстрація ПН/РК за рішенням комісії».

Скаргу необхідно надсилати за наступною адресою:

Державна фіскальна служба України, 04053, м. Київ, Львівська пл., 8.

Також додатково Ви можете направити скаргу в інші інстанції:

Міністерство фінансів України
01008, м.Київ, вул. М.Грушевського, 12/2

Комітет з питань податкової та митної політики Верховної Ради України
01008, м. Київ, вул. М. Грушевського, 5

Рада бізнес-омбудсмена
04070, м. Київ, вулиця Спаська, 30-А

 

Юридична компанія «Слєсарєв і Погребняк» надає послуги по оскарженню рішень ДФС як в адміністративному, так і в судовому порядку. Більше 10 років податкової практики!

Запис на консультацію за телефоном 096-020-36-12.

 

Партнер Юридичної компанії «Слєсарєв і Погребняк»,

адвокат Дмитро Погребняк

https://www.facebook.com/dmytro.pogrebnyak

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *